سریال زندگی من

آخرین مطالب

مرسی که هستید

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ق.ظ

حالم بهتر شد و اومدم تشکر بکنم از نون که اینجا رو نمیخونه که فکر میکردم رابطه ام باهاش کمرنگ شده ولی عالی بود خیلی خیلی عالی  از خان دایی که ایشونم خیلی هوام داشتن از خانوم صحرا  که عاشق کامنت هاشون هستم اقای سینا اس. ام از unknown96 عزیز از تیچر ( یه دوست تلگرامی که معلمه ) که میدونم من بهترینش نیستم ولی میگه هستم اونم اینجا رو نمیخونه و پسر خاله خوبه که دیر تر از همه رسید از همگی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲

نظرات  (۳)

توصیه های صحرا خیلی عالیه  !^^
پاسخ:
خیلی خیلی
وقتهایی که حالت بده یکم زمان به خودت بده زود حال دلتو پیش هر کسی نبر. گاهی وقتها یکم صبوری، همین وبلاگ نویسی، آشپزی کردن و غیره حالتو سر جاش میاره. 
پاسخ:
اره نباید پیش هر کسی درد دل کنم اره باید دنبال راهکار باشم
خوب باشی همیشه عزیزم
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">