سریال زندگی من

آخرین مطالب

تموم شو اذر

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ب.ظ
1سلام تو این پست گفتم درباره سین بالاخره تونست مخ میم بزنه و رل بزنن حالا میم دیشب بهم گفت بریم بیرون من گفتم دو تا امتحان دادم امروز خسته ام خوابیدم پا شدم دیدم سین پنج بار زنگ‌ زده من قهوه ای کرده که چرا با میم نرفتم بیرون و من معرفت ندارم و این حرفا..‌
2 هیچ حس خاصی ندارم از این که حقوقت پایین اوردن چون گند زدی تو کارت چون دیگه خنثی شدم چون برام مهم نیس اینده و ازدواجت چی میشه 
3 یه گندی زدم افتضاح باعث دعوای دو نفر شدم خیلی میترسم و متاسفم 
4 به خاستگار مورد نظر نه میگم به زودی چون کاملا مشخصه به درد هم نمیخوریم 5سنگ کلیه تو خانواده پدری رواج داره حس میکنم سنگ کلیه گرفتم امکان نداره اتاق عمل برم دوباره حوصله ندارم 6 دیشب هنذفری که حامد برام خریده بود خراب شد و این یعنی فاجعه قرررررن تو این پولی و در نظر بگیرید که من به هنذفری اعتیاد دارم 7 شما چند تا دوست که واقعا دوست هستن دارید من فقط چهار تا دارم بقیه همه ابکی و خب در واقع ادم میخواد قهوه ای کنه این رفاقتای ابکی رو 8 رفتم تو کمیته اجرایی کنگره دانشگاهمون بشه که یکم ادم درست و حسابی بببینم چهار تا کار مفید انجام بدم 9 من اصلا اعصاب ندارم 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷

نظرات  (۳)

۰۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۱ هفت دقیقه
مشاوره رفتی ؟
پاسخ:
اره رفتم یک دفعه دفعه دومم پولم نرسید برم حالا به محض اینکه مالی اوکی بشم دوباره میرم ادامه میدم 
این آقای سین هم می شنگه ها! ارادتش زیادی خاصه. اگه فکر میکنی ممکنه به رابطه ی دوستت با اون صدمه بزنه ازش فاصله بگیر. از این مردهایی که همزمان چند نفرو می خوان بر حذر باش! وگرنه هر دوست پسر دوست دختری می خوان دو تایی برن بیرون بدون حضور شخص سوم!
پاسخ:
اره بچه هست اخه . اره همین کار میکنم حوصله درد سر ندارم 
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۶ هفت دقیقه
آذر تیغ زن هم داره تموم میشه 
پاسخ:
خدارووووشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">