سریال زندگی من

آخرین مطالب

اینه بغل

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ب.ظ
سلاااااام پست من میخونید در حالی که نویسنده این پست هنگام نوشتنش تو صف حموم ایستاده بله تو صف چون حموم پره و چند نفر خواهان داره خب امروز از صبح خوابیدم و بعد پاشدم ناهار خوردم و دوباره خوابیدم و بعد باز پاشدم رفتم سینما و فیلم اینه بغل دیدم که بشدت توصیه میشه ببینید چون عالی بود و کلی خندیدم دیروزم دانشگاه یه امتحان دادم افتضاح بعدشم اومدم رفتم کلاس زبان و چون یه مقدار زیادی دپرس بودم رفتم اشپزی کردم و سه تا غذا پختم مرغ ترش و باقالی پلو ناهار امروز و سوپ برای شام دیشب الانم خوبم و فردا هم دانشگاه ندارم و قراره برم خرید اهان راستی دیشب میخواستم فیلم ببینم در کمد های خابگاه ما یهویی باز میشه هیچی دیگه یهویی در کمد دوستم باز شد افتاد رو لبتابش که دست من بود الکی الکی ۳۰۰ تومن خرج افتاد رو دستم این اذر لعنتی فقط من تیغ میزنه
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۴

نظرات  (۲)

۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۷ هفت دقیقه
وقتی میدونی در کمدش اینجوریه چرا نشستی اونجا ؟! :))
پولتو از دوستت بگیر بده به این دوستت . 
چقدر غذا درست کردی دمت گرم 
پاسخ:
اشتباه کردم خیلی زیاد . اون پول که پرید . قربان شما خانوم دکتر 
چه بد شانسی تو دایی


پاسخ:
خیییلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">