سریال زندگی من

آخرین مطالب

گیج و سردرگم

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

از دانشگاه که اومدم نیم ساعتی نشستم و راهی شدم با مترو یه مسیری رفتم و بعدشم اژانس خیلی تو راه استرس داشتم وارد دفتر استاد شدم سلام احوال پرسی کردیم و شروع کردم حرف زدن نمیتونم بگم مفید بود یا نه نمیتونم بگم عالی بود یا افتضاح چیزخاصی حرف نزدیم خودم معرفی کردم و از خودم گفتم و وضعیت ارتباطتم اون خیلی راهکار خاص و خوبی و حرفی انچنانی نزد  متبحر نبود حس میکنم  و خب مرددم که ادامه بدم یا نه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۲

نظرات  (۱)

معمولا تو جلسه ی اول مشاور بیشتر میشنوه تا بتونه یه تصویر کلی از مراجع کننده اش داشته باشه. قرار نبود و نیس با یه جلسه مشاوره و حتی چندین جلسه مشاوره اتفاق خاصی بیفته. معمولا مشاورها تاکید دارن که ریشه ی مشکلاتی که فکر میکنی برات خیلی حادن مربوط به شخصیت خودته و یه مشاور خوب کمک میکنه خودتو بهتر بشناسی و در جهت اصلاح کم و کاستی های خودت قدم برداری که اگه مشاور خوبی باشه و تو هم بخوای به خودت کمک کنی بعد یه مدت تغییرات رو حس می کنی. من سابقه ی طولانی در پیش مشاور رفتن دارم و به نظرم ادامه بدی خیلی خوبه
پاسخ:
سلام خیلی خیلی ممنون بابت راهنماییتون بهش احتیاج داشتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">