سریال زندگی من

آخرین مطالب

من اومدم

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ق.ظ

سلام ... تولد پسر خاله خوبه برگزار شد دوشنبه صبح تند تند رفتم خرید و یه کاپشن خوشگل براش خریدم که خودم عاشقش شدم بعدش رفتم دانشگاه بعدش دوباره خابگاه و تعویض لباس و چیتان و پیتان و پیش به سوی قنادی راستش اصلا فکرش نمیکردم کیک اماده مناسب پیدا نکنم این قنادی بچه ها خیلی تعریف میکردن و خب وقتی رفتم کیک های اماده اش یا بچه گانه بودن یا ویژه یلدا و نتیجه یه کیک باب اسفنجی شد برای پسر ۲۰ ساله من رسیدم کافی شاپ و قرار بود دو تا از بچه ها پسر خاله رو بیارن کافی شاپش خیلی شیک بود و از محیطش بشدت راضی بودم تزئینش هم خوب بود ولی تنها اشکالش دیر روشن کردن شمع ها و لحظه ورود پسر خاله بود به هر حال راضی بودم و بد نبود تولدش برگزار شد و بازی کردیم و خندیدیم و برگشتم خابگاه امروز وقت مشاوره دارم خیلی ادرس دفتر مشاورم با خابگاهم فاصله داره ولی خب ارومم بابتش استرس ندارم فردا هم میانترم دوم ایمونولوژی هست و از طرفی حال یکی از دوستامم خرابه و بهم احتیاج داره و من خیلی وقت کم دارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۲

نظرات  (۲)

تولدش مبارک دایی

دایی کاپشن اگه خوب بود بر می داشتی برا خودت


دایی ایمونولوژی در مورد چیه
پاسخ:
مرسی دایی . خخخ دایی مدلش مردونه بود . درباره ایمنی بدن مبارزه بدن با میکروب ها
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۱:۳۷ هفت دقیقه
ایمونولوژی در کل خر عست یک و دو هم نداره ، به خصوص ایمولوژی دکتر خوشرو که بسیار خر تر عست .
پاسخ:
دقیقاااااا همین طوره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">