سریال زندگی من

آخرین مطالب

تولد داریم

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ب.ظ

سلام دیشب اومدم خونه تو اتوبوس بودم که بهت زنگ زدم و فهمیدم با دوستات دور هم جمع شدین و گل زدی فازت بالا بود و هر چی دلت خواست بلغور کردی خوشحالم که بین تمام ادم های روی زمین فقط من میدونم با دوستات گل میزنی هر چند وقت و شراب میخوری و یواشکی تا صبح سیگار میکشی و ... خیلی خوشحالم که میگی امکان نداره اینا رو به زنم در اینده بگم و امکان نداره بزارم بفهمه خوشحالم چون من بیشتر از اون دربارت میدونم و خب دیشب از خودم بابت حرف هایی که تو فاز بالات بهم زدی متنفر شدم . خب بگذریم بریم سر موضوع بعدی تولد پسر خاله خوبه بیست و هفت اذر هست و چون تولد من برام سه تا کادو خرید الان منم تصمیم گرفتم براش تولد بگیرم و موندم به پسری که ادکلان ۵۰۰ تومنی میخره هدیه چی بدم راستش وضع مالی بابای این پسر خاله از بقیه فامیل خیلی بهتره و تولد گرفتن و هدیه دادن بهش برام خیلی سخت شده . امروز فقط خوابیدم و هیچ کار دیگه ای نکردم . سال ۹۸ برای عقد در نظر گرفتم چون ابان ۹۷ سربازیش تموم میشه تابستون اون سال هم یه مقدار زیادی درسش سر و سامون میگیره و منم کارشناسیم تموم میشه مامان بابام خیلی خوشحالن که قبول کردم باهاش اشنا بشم ولی خودم تا پیش مشاور نبرمش و حسابی باهاش اشنا نشم زیر بار نمیرم و همچنان حسی ایجاد نشده برادرش لیسانس حقوقش امسال گرفت و یکی دو سالیه که عاشق یه دختر دبیرستانی شده امروز بهم گفت باباش راضی شده بره خاستگاری چقدر حال داد که فهمیدم جاری احتمالی از من کوچیکتره و درسش سال سوم دبیرستان ول کرده حسود و خودخواه و بدجنس هم خودتونید 

اولین تار مو سفیدم دیدم و بشدت دپرس شدم بیست سالگی خییییییییلی زود بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۵

نظرات  (۵)

۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۲ هفت دقیقه
دیگه فرجه ها شروع شده و داری حسابی درس میخونی 
پاسخ:
سلام خانوم‌ دکتر ن بابا ما که فرجه نداریم تو غیر انتفاعی . منم شب امتحانی هستم 
اولش فکر کردم فوتبالیست و گل زده خوشحاله
پاسخ:
ای جانم دایی چقدر شما مثبت فکر کردید 
۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۲ هفت دقیقه
چای نبات مال طبع سرد ، آبلیمو و روغن زیتون و آب برگه و زرد آلو میشوره میبره :)) حالا کار من با این بشور ببرا راه نمی افتاد دست به دامن جوهرنمک شدم :))
پاسخ:
چه جالب اب برگه و زرد الو نمیدونستم .امیدوارم جواب بده
الان هنوز قبول نکردی و تاریخ عقد مشخص کردی واسه خودت؟ وات د فاز؟
پاسخ:
خب گفتم با خودم اگه زنش خواستم بشم تایمش این باشه 
ادکلن ۵۰۰ تومنی ! 😐 من غذایی که میخورم اگه بالای ۵۰ هزار تومن خرجش باشه از گلوم به سختی پایین میره :))
پاسخ:
خب منم مثل شما هستم همه که مثل پسر خاله نیستن که اون استثنا هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">