سریال زندگی من

آخرین مطالب

رفاقت با جیب خالی

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ب.ظ
سلام...
اول اینکه چند ماه پیش یکی از دوستای من وضعیت مالیش داغون شد منم بر حسب وظیفه اومدم ۲۰۰ تومن خودم داشتم ۲۰۰ هم از بابام گرفتم دادم بهش خب وضعیت مالیش اوکی شده حالا ولی خب هیچی هم تا الان به روی خودش نیاورده حالا درسته ۴۰۰ تومن پول نیس ولی برای من که یه دانشجو خابگاهی هستم که دستم تو جیب بابام هست خرج چند هفته ام هست از اون موقع تا حالا گوشی خودش که عوض کرده گوشی باباشم عوض کرده امروزم گفت میخواد پی اس بخره خب منم زورم میاد دیگه حداقل به من که نگو پی اس میخوای بخری منم روم نمیشه بهش چیزی بگم اه....
دوم اینکه البوم جدید سیاوش حتما گوش کنید فوق العادس لامصب 
سوم اینکه این وویس صبح تو تلگرام گوش کردم عاشقش شدم شما هم خواستید گوش کنید عروسک قشنگ من 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۷

نظرات  (۸)

نشون دادم به همون مغازه گفت خانوم گشادش کردی اینو دیگه :/ 
(دقیقا همینو گفت) منم گفتم شما میدونی چقدر طول میکشه با سایش و بر اثر اصطکاک این اتفاق بیفته ؟! گفت شده دیگه :/ منم زیاد خودمو درگیر نکردم دیدم بحث باهاش بی فایدس ، چند تای دیگه رو امتحان کرد و اخرش پولمو پس داد .
پاسخ:
خوبه کوتاه اومده پولتون پس داده . اره مشخص بوده خودشم نفهمیده چی شده 
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۸:۴۰ آقای سر به هوا(o_0)
هوش از سر و کله ی دوستت میباره!!!
پاسخ:
خییییلی.‌‌‌‌..
این انصافه ؟! از اون سر وب من بلند شم بیام اینجا بعد پست خصکصی برای خودت گذاشته باشی و ولاغیر ؟! این درسته ؟! 
کابل آ یو ایکس رو که به گوشیم میزنم بعد گوشیم رو یکم سیمش تکون بخوره موزیک استاپ میشه و دیگه هیچی :/
پاسخ:
خخخ نه خانوم دکتر انصافا حق داری چشم دیگه نمیزارم . گوشیتون یه مغازه نشون بدید
من چندبار یکی از دوستام بهم گفت پول قرض داری بهم بدی ، با اینکه داشتم ولی بهش ندادم ، کلا میدونم رفتارشون عوض میشه بعدش و میخوان اعصابمو خرد کنن بابت پس دادنش ...
حالا مال شما 400 بوده با اینکه کم پولی نیست ولی دوست من ازم 8 میلیون میخواست !
تازه قهرم کرد ! منم گفتم به درک ! واسه پول فقط میخواسته منو!
پاسخ:
سلام کار خوبی کردید ندادید چجوری تونسته ازتون ۸ میلیون بخواد قهرش هم که خیلی بی منطق بوده
بگو چهارصد تومن داری بهم قرض بدی ؟ خودش میگیره :))
پاسخ:
چه قشنگ گفتید خانوم دکتر این حتما امتحان میکنم
بهش بگو پولته دیگه رودروایسی نکن حق خودته :) والا 
پاسخ:
اخه سر رفاقت خودم دادم میگم زشته بهش بگم 
از تو پول خواست چی گفت ؟ همونو بهش بگو .
پاسخ:
تا تونست اه و ناله کرد اخر خودم بهش دادم 
سلام

چه دوست با ملاحظه ای!!!

خیلی اهنگ دوست داری؟؟

زندگیت شاد
پاسخ:
سلااااام . الان من با ملاحظه ام یا اون ؟؟؟ بله خیلی خیلی اهنگ دوست دارم  وویس گوش کردید؟ در اخر هم عصرتون شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">