سریال زندگی من

آخرین مطالب

طاقت بیار بیستون

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ق.ظ

پارسال مشهد چند تا پسلرزه اومد خابگاه ما فرسوده بود تخلیه اجباری زدن رفتیم ستاد اسکان اونجا یه عالمه دختر و چند تا سرپرست بودیم تو یه محیط گرم ولی بازم ته دل هممون ترس بود ته دل همه جای خالی بابا ها حس میشد شب خوبی نبود وقتی فکر میکردیم هر لحظه ممکنه همه چی خراب بشه روسرمون اون شب تموم شد ولی من هنوز با کوچکترین صدایی از خواب میپرم چون فکر میکنم زلزله شده اینا رو گفتم که برسم به اینکه حتی نمیتونم بگم الان حال مردم کرمانشاه رو درک میکنم خیلی وحشتناکه خیلی خیلی زیاد دکتر گفته تا چند هفته ای اصلا نباید گریه کنم من کرمانشاه تا حالا چند بار رفتم قلبم فشرده میشه با تصور حال الان مردمش بغض سنگینیه خیلی شرمندم که نمیتونم خون بدم چون تازه عمل کردم خیلی هم شرمنده ترم که منبع درامد ندارم و به کمک نقدی بابا اکتفا کردم . بیستون طاقت بیار زودتر قد علم کن دردت کمر همه رو خم کرده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">