سریال زندگی من

آخرین مطالب

What the faz khob

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ق.ظ

  1 اینکه من خودم خفه میکنم که پروژه مشهد برداره بعد برنمیداره و دیشب یهو میگه اخرین پروژم قبل عید مشهد برمیدارم و بعد از این کار میام بیرون جالبه خب مثلا که چی یهو فاز مشهد برمیداره .۲ در اینکه خوب برای قبلی ها مایه گذاشته و الان به ما رسیده تهش رسیده شکی نیست۳ در اینم که هم خره هم گاو شکی نیست در اینم که من انقدر خرم که هنوز موندم این وسط شکی نیست ۴ رفتم ارایشگاه مرتب سازی انقدر گذاشتم ابروهام دربیاد که بالاخره پهن برداشت و هم ارایشگر و هم من و هم مامانم به ارزومون درباره ابروهای من رسیدیم و دوباره پهن شد 5 اینکه نامزد عینکی هم اتاقی عینکی امروز که هم اتاقی دیده حال من پرسیده بسی باعث خوشنودی هست چون انقدر باهاشون خوش میگذره که حالا با بی جنبگی تمام و خیالی اسوده اویزونشون میشم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱

نظرات  (۱)

امیدوارم بعد از مدتی نگی کاش اون روز فلان اتفاق میفتاد و من باهاش آشنا نمیشدم .
پاسخ:
نه خداییش هر گاو بازی دراورده این نگفتم ولی خب منتظر رسیدن فرصت برای کات هم هستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">