سریال زندگی من

آخرین مطالب

همون کبوتر با کبوتر

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ق.ظ

میخواستم پی نوشت بزارم پشیمون شدم گفتم پستش کنم اقا به عنوان یه هفتاد و شیشی هی خودمون خفه کردیم گفتیم پسر های دهه شصتی مرد، اقا ،بزرگ ،همه چی تموم ،ماه ،جیگر ،عسل پسر دهه هفتادی هم بچه ،جلف ،خز، به درد نخور و ...ولی الان به این نتیجه رسیدیم پسر های دهه شصتی مال دخترای هم دهه خودشون به درد ما نمیخورن هر چقدر هم خوب باشند یعنی اخرشم ما با یکی مثل خودمون هفتادی کنار میایم این توصیه رو جدی بگیرید تجربه زیاد دارم و دیدم که میگم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱

نظرات  (۲)

موافقم . تفاوت دو دهه باعث شده حرف هم رو متوجه نشن .
پاسخ:
اره درسته ادم خوب و بد همه جا هست ولی نسل هم با نسل واقعا فرق میکنه هم سن ها هم بیشتر درک میکنن
تو هر دوره ای ادم معقول و مناسب و ادم غیر منطقی و .....وجود داره پس مختص هیچ دهه ای نیست !! 

دهه ۵۰ یا ۶۰ یا ۷۰ یا ۸۰ و....‌ 

خوب و بد هه جا پیدا میشه باید مواظب بود!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
اره درسته من قبلا تفکر افراط گونه ای داشتم
صبحتون بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">