سریال زندگی من

آخرین مطالب

ازدواجشان ارزوست

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ

سلام ... اومدم خونه دیروز و قراره یکشنبه با خانواده برگردیم مشهد که ما بریم دکتر برای چشم من (انحراف دارم یکم) امیدوارم هر چه زودتر دکتر وقت بده برای عمل و این موضوع تموم بشه خسته شدم بیست ساله دارم باهاش سر میکنم . سه شنبه دوباره با هم اتاقی عینکی و نامزدش رفتیم بیرون و کلی هم خوش گذشت انقدر انرژی مثبت هستن که به ادمم فقط انرژی مثبت میدن امیدوارم هر چه زودتر ازدواج کنن امتحان های میانترم نزدیکه و حس خوندن نیس برای یکی از دوستای نزدیکم یه مشکل بزرگ پیش اومده که امیدوارم زودتر حل بشه دوست داشتم خیلی پست بهتری بنویسم ولی نمیدونم چرا انقدر مزخرف شد 

پی نوشت : فرمون خراب شده تو قابلمه کیک اسفنجی پختم بیا و ببین ماه شده بود مااااااااه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۸

نظرات  (۴)

جنس قابلمه باید تفلون باشه ؟! گرانیت باشه اوکیه ؟!
نوبت عملت کی هست ؟
پاسخ:
هر دو جنس اوکی هست فقط رو درش دم کنی بزارید که بخارش بگیره چون در خالی باشه بخار میکنه برمیگرده رو کیک روش نرم میشه قابلمه رو با یه ذره روغن چرب کنید مواد توش بریزید شعله رو کم کنید زیرش شعله پخش کن بزارید تا چهل دقیقه درش باز نکنید بعد چهل دقیقه بازش کنید چک کنید 
وقت عمل هم قراره اگه چشمام برای عمل اوکی بود خود دکتر تعیین کنه
۱۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۷ کلنگ همساده پسر
منم بلد نیستم !!
پاسخ:
کاری نداره ها اسونه
من بلد نیستم کیک قابلمه ای درست کنم -_- 
پاسخ:
کاری نداره که همون مواد کیک تو قابلمه میریزید زیرش کم کنید دم کنی هم میزارید خودش میپزه 
امیدوارم مشکل چشمتون هم حل بشه!!

زندگیت شاد!
پاسخ:
سلام صبح جمعتون بخیر خیلی ممنون . جمعت قشنگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">