سریال زندگی من

آخرین مطالب

از فضایل خابگاه همین بس که لقمان میشوید

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

اینکه تولدم تبریک نگفت هیچی نشسته در مورد ابعاد فیزیکی منم با دوستاش حرف زده خب این نشون میده کوچیکترین علاقه ای بهم نداره و من همچنان ریدم و خب گیر مامان هم بالاخره کار دستمون داد و پیله کرد چرا بی ادب شدی چون تو حرفام گفتم ریدم و خب منم جوابش دادم و دعوا شد ولی یه چیزی میگم هر کی هم انکار کرد میزنم تو دهنش تو خابگاه های غیر دولتی که بچه های علمی و کاربردی و ازاد و غیرانتفاعی جلوون میدن کلمه ریدن و جن.‌..ه خیلی طبیعیه منم دوست نداشتم باشه ولی هست بی ادب هم خودتونید ... والا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۷

نظرات  (۱)

قالبت چه خوشگله :) به نظرم نمیشه گفت هرکس غیر دولتی میخونه بی ادبه ، من دولتی بودم انقدر بی ادبم یکی از دوستان غیردولتیم انقدر مودب و با شخصیته که من باورم نمیشه این دستشویی بره :)) ولی جدی بی ادبیم محدود به فضای مجازی و دوستامه .
در مورد این پسره هم باید بگم کات شدید رو انجام بده چون مشخصه شخصیت درست و حسابی نداره وگرنه در مورد ابعادت با کسی حرف نمیزد . دوست نداشتنت هم توجیهش نمیکنه

پاسخ:
ممنون بابت تعریفتون . اره درسته حق با شماست همه جور ادم همه جا وجود داره . اره باید قطع ارتباط کنم باهاش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">