سریال زندگی من

آخرین مطالب

روز های خوب داره میرسه

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

دو روزه خابگاهم روز اول که با یکی از دوستای ترم پیش رفتیم بیرون ابمیوه سجاد یه دونه اب زرشک شاتوت خوردم که حسابی خوشمزه بود روز دومم سر ظهر در حد ده دقیقه یکی از بچه ها رو دیدم بعدشم رفتم ازمون تایین سطح زبان که سطحم مشخص شد و از هفته دوم مهر کلاسا شروع میشه این ترم تو یه اتاق شیش نفره هستم و فعلا که از هم اتاقیهام راضی بودم و خوش گذشته یه تخت که من و دوستم هستیم چهار نفر دیگه هم غریبه هستند از دانشگاه های دیگه که ظاهرا دوستای خوبی هستند

درباره رشتم خواسته بودید توضیح بدم خب رشته من یعنی دست ورزی تو ژنتیک موجودات و تغییر اون ها در جهت بهبود و بهره داری بیشتر رشته من بیشتر جنبه تحقیقاتی داره بازم اگه سوالی بود در خدمتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶

نظرات  (۱)

سلام ممنون که وبمو دنبال کردی!!

راستی رشته خوبی هم درس می خونی!!  
زندگی خوابگاهی هم سختی ها و شیرینی های خاص خودشو داره!!

موفق باشید
پاسخ:
سلام خواهش میکنم . مرسی اره رشته خوبیه . زندگی خابگاهی پر از تجربه هست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">